مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه می تواند افتخارات را تکرار کند

یووه می تواند افتخارات را تکرار کند

ادگار داویدز هافبک هلندی یوونتوس که سال های طلایی را در ترکیب یوونتوس گذراند و کسی که اکنون هم سفیر یووه است ، در مصاحبه خود از شرایط حال حاضر بیانکونری و احتمال مربیگری دل پیرو پس از پایان ِ دوران فوتبال خود اینگونه گفـت .

" یوونتوس راه خوبی را در پیش گرفته و می تواند موفقیت خود را در این فصل هم ادامه دهد . سومین قهرمانی پیاپی برای هر تیم و مجموعه ای می توند زیبا و لذت بخش باشد ، و این برای یووه یک مزیت بشمار می رود . اما یووه می توانست در لیگ قهرمانان هم حضور داشته باشد که با مشکلاتی روبرو شد "

" البته بودن در لیگ اروپا هم می توند خوب باشد ، فکر می کنم که یوونتوس این جام را جدی بگیرد و موفقیت در اروپا با قهرمانی در لیگ اروپا آغاز شود "

تصمیم دل پیرو برای سرمربیگری ؟

" من از ویژگی ها و توانایی هایی که دارد آگاه هستم ، اما مطمئنا خود الکس از همه بیشتر خودش را می شناسد و شرایط را می داند "

" او بهتر از همه می داند که چه کاری می تواند برای او درست باشد ، ادامه دادن فوتبال و یا بازنشستگی و پرداختن به مربیگری . او شرایط را بررسی خواهد کرد اما با توجه به شناختی که من از او دارم او می تواند در آینده یک مدیر قوی و موفق باشد ، البته در این امر هم باید تجربه کسب کند "

" همه چیز در فوتبال مرحله به مرحله پیش می رود ، او می تواند در مربیگری مانند دورانی که بازی کرد موفق شود ، اما بنظرم دل پیرو نباید برای این کار عجله کند و بعد از کسب تجربه و شناخت کافی این شغل را انتخاب کند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: